Den här webbplatsen har ett begränsat stöd för din webbläsare. Vi rekommenderar att du byter till Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

VI REKOMMENDERAR ATT DU GÅR UPP EN HALV STORLEK I ALLA JORDAN MODELLER 👟

FAQ

Äkthet

Hur kan jag garantera äkta varor från er?

Förfalskade varor är ett växande problem i hela världen. De kan ofta vara mycket svåra att känna igen, eftersom vissa förfalskade varor ser förvånansvärt lika ut som äkta varor. Det är särskilt svårt för ovana personer att se skillnaden mellan falska och äkta produkter. Vi på Apollo Sneakers har handlat skor i många år och vår erfarenhet har gett oss verktygen för att känna skillnaden mellan äkta och falska produkter. Vi vet exakt vad vi ska leta efter och har kunskapen att känna igen skillnaden!

Kort sagt, alla våra produkter är 100 % äkta och kontrolleras manuellt innan de säljs på vår webshop.

Frakt

Vilka fraktalternativ erbjuder ni?

Vi erbjuder för närvarande endast fraktalternativet Postnord, eftersom vi anser att de är de mest pålitliga leverantörerna just nu.

I utcheckningen kan du välja mellan nedanstående fraktmetoder:

· Postombud 90 SEK (2-3 arbetsdagar)

· Hemleverans 130 SEK (2-3 arbetsdagar)



Obs: Om det inte finns plats på postombudet du har valt flyttas paketet till närmaste leveransplats. Du kommer att få ett meddelande om detta av det transportföretag som levererar ditt paket. Om det skulle uppstå några problem är du välkommen att kontakta kundtjänsten här.

Kan jag hämta mitt paket hos er?

Ja, det är möjligt att hämta ditt paket hos oss. Dock är vårt kontor beläget i Köpenhamn. Detta gör att du som beställer från Sverige inte har upphämtning som ett alternativ i kassan.

Om det skulle vara så att du är i Köpenhamn och vill hämta din order hos oss är du varmt välkommen att kontakta oss! Detta kan du göra via våra sociala plattformar eller via vår mail: contact@apollosneakers.se

Restorder

Vad menas med att min beställning är en restorder?

Om varan är i "restorder" tar det vanligtvis 5-10 arbetsdagar innan vi har produkten på vårt distributionscenter och skickar paketet till dig. Är du osäker på om dina sneakers kommer att anlända i tid? Kontakta oss på contact@apollosneakers.se eller via våra sociala medier så bedömer en av våra medarbetare hur snabbt vi kan få hem ditt par.

Betalning

Vilka betalningsmetoder använder ni?

Vi erbjuder olika betalningsmetoder. Du kan betala med ditt vanliga kort eller välja att dela upp din betalningen med hjälp av Klarna. Betalningsmetoden väljs i kassan.

Kan jag dela upp betalningen?

Det är absolut inga problem att dela upp din betalning!

Detta kan du göra genom att välja Klarna som betalningsmetod i kassan.

Retur

Hur returnerar jag mitt paket?

Om du vill göra en retur eller ett byte går du in under "Handelsvillkor" för att läsa om hur du går till väga!

Säkra transaktioner

Hos oss behandlas din betalning i säkerhet.

Enkel utcheckning

Vår säkra utcheckning är snabb och enkel att använda.

Kom i kontakt med oss

Har du en fråga? Kontakta oss närsomhelst så ska vi se till att hjälpa dig!

Varukorg

Inga fler produkter finns tillgängliga att köpa

Din varukorg är för tillfället tom